Jump to content
ValidIsBack

Koth loot

Recommended Posts

Just now, ValidIsBack said:

Predlazem da se doda pored vec postojeceg loota god armori, rune, axes. swords i ostalo.. :)

Slazem se,ali da postoje neke male sanse da se to osvoji.Npr 30%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se.Od runa samo najbitnije, takodje proveriti zasto se od pocetka sezone dobijaju samo keys.

Edited by baqppy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Skycraft1702 rekao je:

Slazem se,ali da postoje neke male sanse da se to osvoji.Npr 30%.

Jel se salis ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se, imam I ja par predloga npr Lost Runes book ( common, rare, legendary ) i mcmmo krediti 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 15/02/2020 at 16:06, Skycraft1702 said:

Slazem se,ali da postoje neke male sanse da se to osvoji.Npr 30%.

Prije svega... kako je 30% mala šansa !?? 😂  Probat ću što bolje mogu objasniti zašto je to pretjerano.

Molim vas da s koncentracijom pratite nastavak objave jer ima dosta toga na što treba obratiti pozornost i na kraju krajeva želim čuti vaše mišljenje o svemu tome pod uvjetom da ste dobro informirani i da ste pročitali ovo što ću vam sada napisati.

Pa krenimo... 😎

Budimo realni, šansa za takve iteme bi trebala biti između 3-7%. Zašto? Dopustite mi da objasnim.

 

Ako gledate koth na način da svaki put pobijedi faction koji se nalazi u top 3 na serveru... garantirano je da ta nekolicina igrača uvijek dobije koth loot jer su oni ti koji imaju šane da ga uopće osvoje. Ovaj argument zvuči grubo, ali je realan. Ako je moje razumijevanje u koth loot točno, svaki igrač pobjedničkog factiona koji je bio u crvenoj zoni dobiva isti loot.

Statistički gledano na koth-u bude otprilike 20 igrača iz top factiona na serveru (Do ove brojke sam došao u razgovoru s igračima koth-a). Ti factioni su opće poznati na serveru i rijetki su slučajevi u kojima primaju nekog random/novog igrača kojeg ne znaju "irl" u faction i imaju svoje razloge, sve 5.

To znači da taj dio igrača praktički dominira serverom odnosno garantirano je da ti factioni zauzmu, usudim se reći, prva tri mjesta.

Samim time logično je da ti factioni idu u koth i međusobno se bore za loot dok ostatak servera nema nikakve šanse da pobijedi u koth-u ako nije u jednom od vodećih factiona. Sve to stoji i to je po meni uredu jer na takav način funkionira koth i faction općenito i tu se ništa ne može promijeniti jer tako stvari stoje. Budimo realni... vrlo je rijetka situacija da će se 20 random igrača koji se ne znaju "irl" udružiti i napraviti faction koji će biti konkurencija vodećim factionima pa samim time koth za njih praktički ne postoji kao nešto u čemu se mogu natjecati odnosno profitirati iz toga pa ga se klone. O ovome se da naširoko, ali... you get the point... stari igrači KGB-a koji se međusobno znaju dominiraju nad ostalima i ponavljam to je uredu! 

Međutim postoji faktor na koji se može utjecati, ali na način da koth loot bude primamljiviji onima koji ga igraju, ali u isto vrijeme teži za dobit op iteme budući da bi ta dominacija prerasla u anarhiju 😆, a ostali igrači ne bi imali šanse za igranje općenito. Vratimo se na famozni prijedlog od igrača @ValidIsBack koji kaže

On 15/02/2020 at 16:04, ValidIsBack said:

Predlazem da se doda pored vec postojeceg loota god armori, rune, axes. swords i ostalo.. :)

Potpuno podržavam ovaj prijedlog, ali naravno uz uvjet da se ne pretjeruje s šansama za dobitak op stvari. Spomenutih 30%, (u svrhu računanja ću ovo povećati i do 33% da možemo preciznije govoriti o jednoj trećini)

 

Trenutno u /koth loot:

1,2,3 kom => Normal Key     ---|---        32, 64 kom => Enc. Golden Apple                  ---|---     1 kom => Iron Golem Spawner

1,2,3 kom => Rare Key          ---|---       1, 2 kom      => Zombie Pigman Spawner

1,2,3 kom => Epic Key           ---|---       1, 2 kom      => Creeper Spawner

1,2,3 kom => Faction Key      ---|---       1 kom          => Blaze Spawner

NAPOMENA: Postotke za dobivanje ovih stvari mi nisu poznate, ali pretpostavljam da idu logikom "više key-eva => manja šansa odnosno više spawnera / encki => manja šansa". Konkretne brojke ne znam i ovdje ću se nadovezati na odgovor od @SilentX88 na moju temu vezanu za /warp info gdje je rekao: "Vi kao igraci dobijate informacije koje su vam potrebne, sve ostalo je vama nebitno i bezpotrebno da znate."

Mogu prihvatit činjenicu da točni postotci za ovakve stvari nisu bitni, ali moram dodati da to vrijedi samo ako su isti postotci balansirani u smislu rijetkosti za high value vs. low value reward da se osigura fair play jer jedino tako mogu shvatiti ovaj odgovor.

 

Malo sam skrenuo s teme, nastavljamo: 

Na dio "God Armor, God Axe, God Sword ili neke bitnije Rune..." ću se referirati kao => OP loot

Kada bi se ubacili God Armor, God Axe, God Sword ili neke bitnije Rune... onda bi (ajmo reći da u prosjeku.. pobjednički faction koji osvoji koth ima 7 igrača) svaki treći koth ti igrači dobivali "OP loot" Po prijedlogu od @ValidIsBack da ti itemi budu 30%  / 33% šanse da se dobiju... malo je reć da je to pretjerano i to ću vam računski i brojčano pokazati! U tjednu ima 17 koth-ova (provjereno komandom /koth schedule). Dakle ako svaki treći koth 7 igrača dobije "OP iteme" onda bi tjedno dobivali [ od 35.7 do 38 ] "OP itema"

Molim vas da slijedite postupak računanja za potpuno razumijevanje...

30% => skoro svaki treći koth je "OP loot", računam i sa 1/3 => 33%

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

17 koth/tjedan => 0.3 * 17 = 5.1  ili 0.33 * 17 = 5.61 prilika za "OP iteme", to pomnožimo s onim prosječnim brojem igrača koji pobijede koth event ( 7 )

                                5.1 * 7 = 35.7 ili 39.27 =>> dobijemo: prosječni broj "OP itema/tjedno"

Uzmimo da godina traje 365 dana i želimo izračunati koliko prosječno mjesec ima tjedana. Dobivamo 365 dana / 7 dana (1 tjedan) = 52.143 (zaokruženo na 3 decimale) 

52.143 / 12 mjeseci = 4.345 tjedana po mjesecu u prosjeku, sada možemo dalje računati s ovim u želji da izračunamo koliko "OP itema" dobijemo u jednom i tri mjeseca da bi došli do nekog zaključka

Pomnožimo dobiveni broj 4.345 s brojem prosječnih "OP itema/tjedno"

4.345 * 35.7 = 155.116   4.345 * 39.27 = 170.628 =>> dobijemo: prosječni broj "OP itema/mjesečno" 

Ajmo reći da će sezona trajati još 3 mjeseca pa ove vrijednosti pomnožimo s 3 i dobivamo: 465.348 ili 511.884 => prosječni broj "OP itema/tri_mjeseca"

Evo da vam predočim ove brojke slikovito i brojčano kroz Large chestove...

Large chest ima 54 mjesta:

465.348 : 54 = 8.618 => 8 large chestova + 0.618 * 54 = 33.372 (33) =>> 54 - 33 = 21

511.844 : 54 = 9.479 => 9 large chestova + 0.479 * 54 = 25.866 (zaokružujemo na manje budući da ne možemo imati 0.866 itema) 54 - 25 = 29

Na kraju dobivamo:

8 Large Chestova + 21 slot

9 Large Chestova + 29 slotova

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Evo slikoviti prikaz za 30% @ValidIsBack

Primjer.PNG.1c383cd2f6c27cb955473425601501e7.PNGPrimjer.PNG.1c383cd2f6c27cb955473425601501e7.PNGPrimjer.PNG.1c383cd2f6c27cb955473425601501e7.PNGPrimjer.PNG.1c383cd2f6c27cb955473425601501e7.PNGPrimjer.PNG.1c383cd2f6c27cb955473425601501e7.PNGPrimjer.PNG.1c383cd2f6c27cb955473425601501e7.PNGPrimjer.PNG.1c383cd2f6c27cb955473425601501e7.PNGPrimjer.PNG.1c383cd2f6c27cb955473425601501e7.PNG1065546620_Primjer2.thumb.PNG.c250d5160f97fdebc53934901f6f0c49.PNG

Ako uzmemo 33% onda su za slikoviti prikaz potrebna količina iznad + ovo:

 Primjer.PNG.1c383cd2f6c27cb955473425601501e7.PNG1604192207_Primjer3.PNG.a48e60b1a8a4be6060abd7b12a748365.PNG

 

Dakle, u 3 mjeseca sa postotkom od 30% i 33% dobiti ovoliko "OP itema" (naravno ne samo axe, ali op itema generalno, axe sam koristio samo kao vizualni primjer) samo od koth-a je više nego pretjerano.

#ono_kad_imas_viska_slobodnog_vremena

 

Uzmimo sada vrijednosti između 3% i 7% (postupak računanja je isti samo su druge vrijednosti)

Dobivamo brojeve 46.534 108.581 što čini raspon od 46 do 108 "OP itema" u 3 mjeseca pod pretpostavkom da je prosječno 7 winnera po koth-u tako da je ovaj broj samo referentna vrijednost.

Ovaj dio nema potrebe slikovito prikazivati, uglavnom se svodi na iznose između jednog i dva large chest-a.

 

Moj zaključak: OP itemi se mogu ubaciti u /koth loot, ali uz uvjet da je šansa za njihovo dobivanje bilo gdje u rasponu između 3-7%.

@SilentX88 nemoj me pogrešno shvatiti, ali s onim postom za /warp info sam htio pomoći serveru detaljno analizirajući aspektre igre poput ovoga i aktivno davati prijedloge za bolji faction u komunikaciji s drugim igračima koji tu igraju prije donošenja ikakvih osobnih zaključaka tako da onaj dio koji se odnosi na traženje propusta u pluginima da bih to iskoristio u svoju korist razumijem. Razumijem što želiš reći, ali uvjeravam te da sam mislio samo pozitivno. Obožavam matematiku, fiziku, programiranje i pogotovo ovako detaljne analize igrica budući da sam i sam u fazi "Game Developing-a" već duže vrijeme i razumijem se u ovakve stvari i uvjeravam te da sam samo mislio pomoći. Zbog tog istog razloga sam se i prijavio za helpera gdje sam probao opisati zašto bih želio biti takvo što. Pravi razlog su uspomene kao malog klinca koji je igrao na ovom serveru još kada se tek pojavio na balkanskoj sceni. Istina.. imam 19 godina i pišem ovo ko da je ne znam šta... i još uvijek igram minecraft.. jednostavno me puno veselih uspomena i trenutaka veže za ovu igricu, a pogotovo za ovaj server budući da je KGB jedan od prvih servera na kojem sam se upoznao sa samim multiplayer stilom igre i mojim najdražim.. factionom

Molim te da pokušaš shvatiti da želim samo dobro za ovaj server jer sam primjetio da igrači odlaze. Ovdje ću dodati kako mi je žao što ste maknuli /minigames server i /arenapvp. To je bio odličan dio KGB servera gdje su se igrači mogli opustiti i uživati u igri s ekipom bez ikakvog pritiska. Sjećam se dana kada su hunger games serveri bili puni i morao si se boriti da uđeš u neki. Čini mi se da su čak dva servera bila zesebno samo za hunger games. Tu je bio i paintball, hide and seek, bridges, spleef i ostalo. U razgovoru s ostalim igračima saznao sam da je minigames server ukinut zbog toga što ga više nitko nije igrao pa je jednostavno trunuo u pozadini. Imam ideju kako ga vratiti nazad boljim nego ikad, ali to ću ostaviti za neki drugi put budući da me ionako malo tko poznaje, a kamoli doživljava kao aktivnog člana ove zajednice zbog čega mi je iskreno žao jer želim samo dobro za ovaj server i njegove igrače.  

 

Što se tiče mojih prijedloga za iteme koje bi trebalo staviti u /koth loot, odnosno koje rune i enchant-ove staviti na Axe, Sword, Armor u kompletu i rune zasebno... ne ustručavajte se ostaviti komentar ispod ili mi pošaljite msg.

Vaš, Mentalist 😉

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve na mestu, nema sta da se doda. Definitivno treba poslusati lika.

(Ne mogu da citiram, misli se na komentar od Mentalist-a).

Edited by Albertajnstajn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...