Jump to content

Mentalist

Members
  • Content Count

    34
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

18 Positive reputation

5 Followers

About Mentalist

  • Rank
    Newbee

Recent Profile Visitors

463 profile views
  1. Mentalist

    Koth loot

    Isprike za pogresan Quote @ValidIsBack @Skycraft1702 tebe sam trazio.
  2. Mentalist

    Koth loot

    Prije svega... kako je 30% mala šansa !?? Probat ću što bolje mogu objasniti zašto je to pretjerano. Molim vas da s koncentracijom pratite nastavak objave jer ima dosta toga na što treba obratiti pozornost i na kraju krajeva želim čuti vaše mišljenje o svemu tome pod uvjetom da ste dobro informirani i da ste pročitali ovo što ću vam sada napisati. Pa krenimo... Budimo realni, šansa za takve iteme bi trebala biti između 3-7%. Zašto? Dopustite mi da objasnim. Ako gledate koth na način da svaki put pobijedi faction koji se nalazi u top 3 na serveru... garantirano je da ta nekolicina igrača uvijek dobije koth loot jer su oni ti koji imaju šane da ga uopće osvoje. Ovaj argument zvuči grubo, ali je realan. Ako je moje razumijevanje u koth loot točno, svaki igrač pobjedničkog factiona koji je bio u crvenoj zoni dobiva isti loot. Statistički gledano na koth-u bude otprilike 20 igrača iz top factiona na serveru (Do ove brojke sam došao u razgovoru s igračima koth-a). Ti factioni su opće poznati na serveru i rijetki su slučajevi u kojima primaju nekog random/novog igrača kojeg ne znaju "irl" u faction i imaju svoje razloge, sve 5. To znači da taj dio igrača praktički dominira serverom odnosno garantirano je da ti factioni zauzmu, usudim se reći, prva tri mjesta. Samim time logično je da ti factioni idu u koth i međusobno se bore za loot dok ostatak servera nema nikakve šanse da pobijedi u koth-u ako nije u jednom od vodećih factiona. Sve to stoji i to je po meni uredu jer na takav način funkionira koth i faction općenito i tu se ništa ne može promijeniti jer tako stvari stoje. Budimo realni... vrlo je rijetka situacija da će se 20 random igrača koji se ne znaju "irl" udružiti i napraviti faction koji će biti konkurencija vodećim factionima pa samim time koth za njih praktički ne postoji kao nešto u čemu se mogu natjecati odnosno profitirati iz toga pa ga se klone. O ovome se da naširoko, ali... you get the point... stari igrači KGB-a koji se međusobno znaju dominiraju nad ostalima i ponavljam to je uredu! Međutim postoji faktor na koji se može utjecati, ali na način da koth loot bude primamljiviji onima koji ga igraju, ali u isto vrijeme teži za dobit op iteme budući da bi ta dominacija prerasla u anarhiju , a ostali igrači ne bi imali šanse za igranje općenito. Vratimo se na famozni prijedlog od igrača @ValidIsBack koji kaže Potpuno podržavam ovaj prijedlog, ali naravno uz uvjet da se ne pretjeruje s šansama za dobitak op stvari. Spomenutih 30%, (u svrhu računanja ću ovo povećati i do 33% da možemo preciznije govoriti o jednoj trećini) Trenutno u /koth loot: 1,2,3 kom => Normal Key ---|--- 32, 64 kom => Enc. Golden Apple ---|--- 1 kom => Iron Golem Spawner 1,2,3 kom => Rare Key ---|--- 1, 2 kom => Zombie Pigman Spawner 1,2,3 kom => Epic Key ---|--- 1, 2 kom => Creeper Spawner 1,2,3 kom => Faction Key ---|--- 1 kom => Blaze Spawner NAPOMENA: Postotke za dobivanje ovih stvari mi nisu poznate, ali pretpostavljam da idu logikom "više key-eva => manja šansa odnosno više spawnera / encki => manja šansa". Konkretne brojke ne znam i ovdje ću se nadovezati na odgovor od @SilentX88 na moju temu vezanu za /warp info gdje je rekao: "Vi kao igraci dobijate informacije koje su vam potrebne, sve ostalo je vama nebitno i bezpotrebno da znate." Mogu prihvatit činjenicu da točni postotci za ovakve stvari nisu bitni, ali moram dodati da to vrijedi samo ako su isti postotci balansirani u smislu rijetkosti za high value vs. low value reward da se osigura fair play jer jedino tako mogu shvatiti ovaj odgovor. Malo sam skrenuo s teme, nastavljamo: Na dio "God Armor, God Axe, God Sword ili neke bitnije Rune..." ću se referirati kao => OP loot Kada bi se ubacili God Armor, God Axe, God Sword ili neke bitnije Rune... onda bi (ajmo reći da u prosjeku.. pobjednički faction koji osvoji koth ima 7 igrača) svaki treći koth ti igrači dobivali "OP loot" Po prijedlogu od @ValidIsBack da ti itemi budu 30% / 33% šanse da se dobiju... malo je reć da je to pretjerano i to ću vam računski i brojčano pokazati! U tjednu ima 17 koth-ova (provjereno komandom /koth schedule). Dakle ako svaki treći koth 7 igrača dobije "OP iteme" onda bi tjedno dobivali [ od 35.7 do 38 ] "OP itema" Molim vas da slijedite postupak računanja za potpuno razumijevanje... 30% => skoro svaki treći koth je "OP loot", računam i sa 1/3 => 33% - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 17 koth/tjedan => 0.3 * 17 = 5.1 ili 0.33 * 17 = 5.61 prilika za "OP iteme", to pomnožimo s onim prosječnim brojem igrača koji pobijede koth event ( 7 ) 5.1 * 7 = 35.7 ili 39.27 =>> dobijemo: prosječni broj "OP itema/tjedno" Uzmimo da godina traje 365 dana i želimo izračunati koliko prosječno mjesec ima tjedana. Dobivamo 365 dana / 7 dana (1 tjedan) = 52.143 (zaokruženo na 3 decimale) 52.143 / 12 mjeseci = 4.345 tjedana po mjesecu u prosjeku, sada možemo dalje računati s ovim u želji da izračunamo koliko "OP itema" dobijemo u jednom i tri mjeseca da bi došli do nekog zaključka Pomnožimo dobiveni broj 4.345 s brojem prosječnih "OP itema/tjedno" 4.345 * 35.7 = 155.116 | 4.345 * 39.27 = 170.628 =>> dobijemo: prosječni broj "OP itema/mjesečno" Ajmo reći da će sezona trajati još 3 mjeseca pa ove vrijednosti pomnožimo s 3 i dobivamo: 465.348 ili 511.884 => prosječni broj "OP itema/tri_mjeseca" Evo da vam predočim ove brojke slikovito i brojčano kroz Large chestove... Large chest ima 54 mjesta: 465.348 : 54 = 8.618 => 8 large chestova + 0.618 * 54 = 33.372 (33) =>> 54 - 33 = 21 511.844 : 54 = 9.479 => 9 large chestova + 0.479 * 54 = 25.866 (zaokružujemo na manje budući da ne možemo imati 0.866 itema) 54 - 25 = 29 Na kraju dobivamo: 8 Large Chestova + 21 slot 9 Large Chestova + 29 slotova - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Evo slikoviti prikaz za 30% @ValidIsBack Ako uzmemo 33% onda su za slikoviti prikaz potrebna količina iznad + ovo: Dakle, u 3 mjeseca sa postotkom od 30% i 33% dobiti ovoliko "OP itema" (naravno ne samo axe, ali op itema generalno, axe sam koristio samo kao vizualni primjer) samo od koth-a je više nego pretjerano. #ono_kad_imas_viska_slobodnog_vremena Uzmimo sada vrijednosti između 3% i 7% (postupak računanja je isti samo su druge vrijednosti) Dobivamo brojeve 46.534 i 108.581 što čini raspon od 46 do 108 "OP itema" u 3 mjeseca pod pretpostavkom da je prosječno 7 winnera po koth-u tako da je ovaj broj samo referentna vrijednost. Ovaj dio nema potrebe slikovito prikazivati, uglavnom se svodi na iznose između jednog i dva large chest-a. Moj zaključak: OP itemi se mogu ubaciti u /koth loot, ali uz uvjet da je šansa za njihovo dobivanje bilo gdje u rasponu između 3-7%. @SilentX88 nemoj me pogrešno shvatiti, ali s onim postom za /warp info sam htio pomoći serveru detaljno analizirajući aspektre igre poput ovoga i aktivno davati prijedloge za bolji faction u komunikaciji s drugim igračima koji tu igraju prije donošenja ikakvih osobnih zaključaka tako da onaj dio koji se odnosi na traženje propusta u pluginima da bih to iskoristio u svoju korist razumijem. Razumijem što želiš reći, ali uvjeravam te da sam mislio samo pozitivno. Obožavam matematiku, fiziku, programiranje i pogotovo ovako detaljne analize igrica budući da sam i sam u fazi "Game Developing-a" već duže vrijeme i razumijem se u ovakve stvari i uvjeravam te da sam samo mislio pomoći. Zbog tog istog razloga sam se i prijavio za helpera gdje sam probao opisati zašto bih želio biti takvo što. Pravi razlog su uspomene kao malog klinca koji je igrao na ovom serveru još kada se tek pojavio na balkanskoj sceni. Istina.. imam 19 godina i pišem ovo ko da je ne znam šta... i još uvijek igram minecraft.. jednostavno me puno veselih uspomena i trenutaka veže za ovu igricu, a pogotovo za ovaj server budući da je KGB jedan od prvih servera na kojem sam se upoznao sa samim multiplayer stilom igre i mojim najdražim.. factionom. Molim te da pokušaš shvatiti da želim samo dobro za ovaj server jer sam primjetio da igrači odlaze. Ovdje ću dodati kako mi je žao što ste maknuli /minigames server i /arenapvp. To je bio odličan dio KGB servera gdje su se igrači mogli opustiti i uživati u igri s ekipom bez ikakvog pritiska. Sjećam se dana kada su hunger games serveri bili puni i morao si se boriti da uđeš u neki. Čini mi se da su čak dva servera bila zesebno samo za hunger games. Tu je bio i paintball, hide and seek, bridges, spleef i ostalo. U razgovoru s ostalim igračima saznao sam da je minigames server ukinut zbog toga što ga više nitko nije igrao pa je jednostavno trunuo u pozadini. Imam ideju kako ga vratiti nazad boljim nego ikad, ali to ću ostaviti za neki drugi put budući da me ionako malo tko poznaje, a kamoli doživljava kao aktivnog člana ove zajednice zbog čega mi je iskreno žao jer želim samo dobro za ovaj server i njegove igrače. Što se tiče mojih prijedloga za iteme koje bi trebalo staviti u /koth loot, odnosno koje rune i enchant-ove staviti na Axe, Sword, Armor u kompletu i rune zasebno... ne ustručavajte se ostaviti komentar ispod ili mi pošaljite msg. Vaš, Mentalist
  3. Molio bih da se ubaci /warp end budući da je ispunjen uvjet "Važi samo ako su igrači prvo pronašli end portal". Hvala.
  4. Mentalist

    9. sezona

    Ja bih nadodao komentar na post od @Maki0021 vezan za ovu temu. Informacija za to hoće li biti omogućen / onemogućen claim u endu bi trebala biti objavljena prije početka same sezone. Inače, slažem se.
  5. Molim da se ovaj komentar ne shvaća osobno, samo se ubacujem u debatu s par metafora koje će UKAZATI na problem NEDOSTATKA INFORMACIJA vezanih uz mcmmo i plugin za rune. Pa krenimo: 1. Natočiš goriva za auto i ne znaš koliko si platio, koliko si natočio i koliko će ti trajat 2. Igraš League Of Legends i za niti jedan spell ne piše koliki dmg radi + one fore ako radi %true dmg, %health, %missing health i ostalo da ne nabrajam.... 3. Ideš pisat ispit i ne znaš za koje gradivo se odnosi 4. Dostavljaš pizzu, ali ti nije rečena adresa na koju ju trebaš dostavit 5. Ideš u prodavnicu kupit nešto i na policama nema cijena nego samo imena proizvoda. 6. Znaš da imaš školu idući tjedan, ali ne znaš koja si smjena. 7. Znaš da si alergičan na nešto, ali ne znaš na šta. 8. Ideš se nać s curom, ali ne znaš kada i gdje. 9. Igraš CSGO i moraš defuse-at bombu, a ne znaš na koji objective je postavljena. O čemu mi pričamo... kako točne informacije za silne dmg modifiere koji su u igrici, šansa za critical hit, šansa za efekt od rune ili BILO ŠTO drugo mogu negativno utjecati na faction. Jedini argument protiv toga može biti skrivanje postotaka za dobivanje određenih itema iz epic / rare / vote / normal / faction crate-ova iako to nisam ni spominjao s razlogom. Neka logika je da za bolje stvari imaš manju šansu da ih dobiješ, koliko manju.. ne znam. I to je uredu jer da se te šanse znaju... možda bi manje igrača bi kupovalo key-eve. Isto vrijedi i za poker / kladionice... šanse za dobitak i koeficijente... neću u ovo ulaziti... Zato mcmmo i plugin za rune nemaju nikakve veze s tim i server ne može ništa izgubiti od dijeljenja tih podataka koje bi bili dosptupni svim igračima u budućem /warp info-u.
  6. ==>> Upozorenje: Molim vas da šale ne shaćate ozbiljno, samo pokušavam nasmijati određenu ciljanu skupinu <<== Pozdrav, Prijavljujem "Sand Pillar (stup)" bug koji zna ići na živce, evo dvije slike koje najbolje opisuju problem: Sand pillari su korisni kada se radi sky baza / farma ili bilo što u zraku jer se vrlo lako može srušiti cijeli sand pillar tako da se na dnu sruši prvi sand block i postavi torch / preasure plate / button i slično, međutim server to NE registrira pa sand samo stoji kao na slici iznad. ž Uzmimo za primjer da netko radi pillar s visine y = 60 pa sve do max height-a 256 blokova. + https://minecraft.gamepedia.com/Sand Malo matematike: 256 - 60 = 196 blokova ===>> 196 blokova * 0.45 sec potrebno da padne blok # Uz pretpostavku da je korišten Diamond Efficency 3+ ~Cvecka~xe za INSTA-BREAK # Mouse input lag i vrijeme da čovjek pritisne lijevi klik nećemo uzeti u mjerenje jer je utjecaj na rezultat zanemarive vrijednosti. Na kraju dobijemo čak 88.2 sekunde da bi srušili cijeli sand pillar. Zamisite samo što sve možete napraviti za 88.2 sekunde. Ovo je nedopustivo! # - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - # 2. Bug => Nakon server restarta se dešava da igrači umiru od fall dmg-a dok su prije restarta stajali na ravnoj platformi znači NE na rubu slabova, opčenito na rubu blokova ili bilo što drugo... naprosto na ravnoj platformi. # - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - # 3. Bug => Vezan uz 2. bug samo se dešava nakon komande /tpa <nick> ili /tpahere <nick> Za 2. i 3. pretpostavljam da je problem ako netko ima grupu pa se "bug" dogodi zbog mogućnosti instant teleporta # - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - # 4. Ne spada u klasu bugova, ali piše krivi podatak... Naime, item se najjeftinije može prodati za "500$" dok skripta u chatu izbaci "Your sell price is too low, the minimum is 10$" za bilo koji broj između 10-500, potrebna korekcija u pluginu. (Netko će me ubit što prigovaram na ovo...) To je to za sad, expect more soon... S poštovanjem, Mentalist!
  7. Mentalist

    Faction Rune

    Rune su sasvim uredu! Eventualno se mogu koje brojke promijeniti ako je nešto stvarno op, ali s obzirom na rarity i trud koji moras uložit... nisu toliko broken da trebaju hotfix (za neke bi se dalo diskutirati.. 2/3 hita kill i slicno) Veći problem je u tome što nigdje NE postoji DETALJAN OPIS RUNE i DMG KOJI RADI ovisno o LVL-u. Da ne spominjem da dobar dio igrača ne zna (u brojkama) koliki DMG umanjuje P4 ARMOR + RESISTANCE EFFECT II i onda kad na to dodaš DMG od sjekire / mača + RUNE ništa više nije jasno... već se ide logikom "radi veći DMG => mora bit dobro". I tu ću se nadovezati na svoju temu vezanu za /warp info i još jednom NAGLAŠAVAM da je stvarno potreban.. ne samo za ovakve stvari nego i općenito. Dakle dobrovoljno se javljam za ovaj projekt samo mi treba kopija pluginova za mcmmo i rune koji su na serveru budući da su neke stvari custom mijenjane. Svakako podržite temu i ostavite komentar ako mislite da je takvo nešto potrebno na faction-u Hvala, Mentalist
  8. Pozdrav, Imam pitanje u vezi izrade /warp info za faction kojeg radim na creative-u trenutno. PRIJE SVEGA ! CILJ mi je prvenstveno pružiti korektne informacije za plugine koje server koristi odnosno za one koje su custom podešene (ne sve, ali bar za one bitne se ne znaju točni podaci.. mining, fishing, alchemy su vjerojatno na default, ali Axes, Swords, Archery, Unarmed vjv. nisu budući da su se mijenjali prethodnih sezona...) Primjer: podaci od prethodnih sezona... Uglavnom... na git.hub-u sam gledao original source code od verzije mcmmo plugina koja se koristi na serveru, ali ne sam plugin koji je live na serveru jer je od custom mijenjan poput Axes ili Unarmed skillova... na slici ispod su originalne vrijednosti dostupne na linku ispod. https://github.com/mcMMO-Dev/mcMMO/blob/master/src/main/resources/advanced.yml https://github.com/mcMMO-Dev/mcMMO Dakle, problem je u tome što nemam pristup pravim vrijednostima koje su zapravo na factionu, a htio bih što preciznije napisati sve informacije za mcmmo plugin + plugin za rune. Ne vidim ništa loše u tome da igrači budu točno informirani o pluginima s kojima igraju niti način na koji bi ih netko exploitao... na kraju krajeva postavke se daju promijeniti ako je nešto op/broken/unbalanced/exploit itd... ponavljam, cilj mi je TOČNOST informacija!!! + Planirao sam ubaciti hrpu tajnih soba, prolaza, jump scare-ova i hrpu drugih fora stvari... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Sve što mi treba je source code, poput onog na linku gore, odnosno kopiju mcmmo i runes plugina... naravno ne direktan pristup njima... jer tražim samo točne vrijednosi koje su aktualne na serveru pa ću se dalje sam snalaziti oko pisanja sign-ova. Volio bih čuti i mišljenja igrača o ovome pa vas molim koju minuticu da ostavite komentar ispod. Mentalist
  9. Također.. Runa Health Boost III nema smisla da bude u igrici ako je napravljeno da ne radi.. nema razloga ni da se dobija na /warp rune. Kupio sam na /ah od jednog igrača Health Boost III rune i onda skužim da ne rade na ovakav način. Naravno tu je modify apple ako ništa drugu, ali barem onda izbacite mogućnost dobivanja te rune skroz da ljudi ne kupuju bezveze.
  10. A stavljanje runa poput Dodge V na svaki dio armora mi pomalo nema smisla... ili bili koja runa klasificirana kao "armor enchant" da može biti na sva 4 dijela armora. (Isključujemo Helmet i Chestplate Enchante ovdje ) Dakle ovo se odnosi na: Dodge V Pyromaniac V Flame Cloak III Eyepatch Superman Punch Fether Fall I Ako se te rune mogu stavljati na svaki dio armora, koja im je svrha onda? Jel za posljedicu daju veće šanse da ostvare njihove efekte jer bi igrač nosio npr. 4x Dodge V runa na svakom dijelu armora ili će imati šanse kao da nosi jednu... to me muči. I naravno, nema informacija o tome koje su šanse za ostvarivanje tih efekata, jedino znamo da se većim levelom povećava šansa općenito
  11. Na mapi nažalost ne postoji jungle biome niti water temple. Ono što sam hito postići s promjena u crate-ovima jest zamjenjivanje speed III i jump III runa u boljim crate-ovima jer ih stvarno ima previše po meni. (1x Speed III / Jump III i onda uz to paket od 2x Speed III / Jump III ) To bi bilo sasvim uredu, ali ubacivanjem plugina za headhunter nema smisla zašto i ostali ne bi mogli imati pristup takvim spawnerima. Premium shop sam po sebi ima solidnu ponudu drugih itema ako isključimo te spawnere.
  12. Razmišljao sam o ovome zadnjih par dana pa sam ipak odlučio reci što mi je na umu. Faction se na KGB-u mijenja iz sezone u sezonu, neke stvari su šturo objašnjene, neke zaboravljene, a neke nemaju smisla. Ovo su moji prijedlozi za bolji faction experience svim igračima ovog servera. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1. Potvrda => Ako stavimo runu poput "Dodge V" na jedan dio armora, vrijedi li ona za cijeli armor ? => ili je potrebno stavljati istu runu na ostale dijelove armora ? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. MCMMO xp dobijanje za pojedini skill => Ako je default value => "default", ako nije onda "modified + tocan podatak" (3. poglavlje, detaljnije) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. MCMMO xp za Axes / Swords => Headhunter je "poremetio" default vrijednosti dobivanja xp-a, prošlih sezona mcmmo se nije vrijedio na mobove iz spawnera, a ove sezone se broji više na spawnerima nego na "natural spawned" mobovima Objašnjenje: Dobiva li se veći xp za visi lvl spawnera ? (hh level), npr. xp od spidera je 16, a za skeleton 20, pa pretspostavljam da se povećva za neki x (2?) svakim levelom... iako creeper daje isto 20 xp-a kao skeleton pa mi više nije jasno kako stoje ti brojevi... pa bi bilo poželjno napisati ih ispod Pig => Sheep => Cow => Chicken => Spider => Zombie => Skeleton => Creeper => Iron Golem => Zombie Pigman => Blaze => Witch => Villager => ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. Potvrda => Planira li se u bližoj budućnosti ubacivanje plugina /jobs ili ćemo ga zaboraviti DA / NE https://www.spigotmc.org/resources/jobs-reborn.4216/ https://dev.bukkit.org/projects/jobs-reborn Napomena: Potrebne sitne promjene vrijednosti varijabli u korist brzine servera, ali generalno plugin ne bi trebao opterećivati server ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nemojte se ljutiti ali volim biti perfekcionist što se tiče game koda pa mi smetaju i najmanji buggovi tako da ovo što ću reći nemojte shvaćati napadno, nego kao prijedlog. 5. Rune => Trajanje efekta na runama koje navodno daju "beskonačni efekt" što je pomalo kontradiktorno činjenici da zapravo isteknu nakon 7,8 sekundi afk-anja "Bat Vision" runa ("Night Vision" efekt) traje 15s u mjestu, s time da počinje "flashati" kad odbrojava od 10 do 0s što zna biti naporno, a čak i da se igrač kreće pokazat će se par frame-ova koji nemaju "night vision" dok se ponovo ne reseta trajanje efekta Speed III, Jump III => (Mijenjanja se "Field of view" ovisno o aktivnosti rune) + Speed III po isteku često prekida sprint Kako popraviti? Prije svega.. razumijem kako nema smisla povećavati "duration time" ili ga staviti na "beskonačno" jer kada bi igrač skinuo Armor, efekti bi trajali i dalje (u smislu duže / beskonačno) a. Malo petljati po kodu ako netko ima vremena i postaviti uvjete da dok je "Armor" aktivan na igraču da je varijabla "Aktivnost" na True, odnosno kad nije, False. (Ubaciti 4 if petlje za svaki dio armora uz varijablu bool "Aktivnost" => True / False...koja određuje nosi li igrač "Helmet / Chestplate / Leggings / Boots" i onda nakeljit ostatak koda za pojedini efekt runa) b. Voljan sam pomoći u ovom slučaju jer se bavim programiranjem i ovo bi mi bio fora izazov ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 6. Prijedlozi za /warp shop => Dodavanje itema Oak Sapling Jungle Sapling (Razlog: nema jungle biome na serveru, ili?) Birch Sapling Accaia Sapling Dark Oak Sapling Spruce Sapling Dye / sve boje Sea Lantern / Prismarine blokovi (budući da je opcija "generate structures" OFF ) Clay Quartz Block !!!!!!! Maknuti 2 sand blocka iznad "Ice" i "Cobweb" koje je netko zabunom stavio ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 7. Warp info => Osjećam potrebu da se novim igračima pomogne kada počnu igrati, barem sa nekim standardnim informacijama o raznim komandama, runama, pravilima... Imam ogromnu želju da napravim novi /warp info ili /warp shop na Creative serveru pa da se, ako vam se svidi, kopira u Faction (znam da nemam builder status, ali imam tu neopisivu želju da napravim nešto korisno što će pomoći svima) Od ovoga se može napraviti novo "Veliko takmičenje" na Creative serveru, i na kraju admini mogu odlučiti za pobjednika (tko napravi bolji /warp shop odnosno /warp info). Prethodno se odredi lista itema koja će biti u shopu da bi ljudi imali neku smjernicu + ograničenje na veličinu, ili stari koje /warp info mora sadržavati Nagrade: prijedlozi... bubam iz glave... Builder status, Novac na factionu, neki god item, neke dodatne fore vezane za stil / boju teksta u chatu, nick komanda? Komanda /help ne nudi previse, mogla bi se nadopuniti dodatnim informacijama i staviti da se vrti kao reklama iznad hud-a 8. Potvrda => Komanda /f list izbačena ? DA / NE ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 9. Prijedlog itema za: a) Vote Crate 3x Magic Dust "Povecava stopu uspesnosti i smanjuje stopu unistavanja od strane nasumicnog broja Runa." 1x Protection Rune "Sprecava item da bude unisten neuspesnim enchantom." 1x Cursed Stone "Skida random enchant sa itema i daje vam Runu tog enchanta i levela." 1x Magical Rune "Daje dodatni slot itemu. (Ne moze da predje limit koji je 15)" 1x Flame Cloak "Postoji sansa da zapalite ljude koji vas napadaju." 100% succ Naravno, manji postotak za dobivanje ovih itema b) Epic Crate 1x Crushing V "Sansa da se nosite sa 2x vecom stetom." 100% succ 1x Execute V "Vise critical udarca i veca sansa da napravite 2x vecu stetu dok drzite shift." 100% succ 1x Pyromaniac V "Postoji sansa da vas vatra healuje,a ne da vam nanosi stetu." 100% succ 1x Health Boost III "Daje vam beskonacan health boost efekat. (dodatna srca)" 100% succ 2x Speed III "Dobijate speed boost koji je beskonacan." 2x Jump III "Dobijate jump boost koji je beskonacan." Napomena: male šanse... c) Rare Crate 1x Molten I "Imate beskonacan fire Resistans effekat." 100% succ 1x Bat Vision I "Dobijate night vision koji je beskonacan." 100% succ 1x Rekt I "Nanosite 2x damage mobovima." 100% succ 1x Swimmer III "Daje vam beskonacan water breathing efekat." 100% succ d) Normal Crate 1x Rekt I "Nanosite 2x damage mobovima." 100% succ f) Faction Crate 1x Speed III "Dobijate speed boost koji je beskonacan." 1x Jump III "Dobijate jump boost koji je beskonacan." 1x Strenght II"Imate beskonacan strength effekat." 1x Battlecry III "Postoji sansa da skinete sve negativne efekte koje imate kod se borite." 100% Succ 1x Hex I "Ima sansu nanosenja efekta “blindness” na vasu zrtvu." 100% succ 1x Turmoil I "Imate sansu da nanesete protivniku nausea efekat." 100% succ ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 10. Token shop za faction 350 tokena => Hero Picaxe (Happy kramp je 350 tokena + ima "unbreaking III") 50 tokena => Chain Armor (Jednostavno.. nepotrebno) 350 tokena => 10x Magic Dust 350 tokena => 3x Cursed Stone 200 tokena => 1x Protection Rune 650 tokena => 1x Silk Touch III Picaxe ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 11. Lottery => uvesti MAX. broj glasačkih listića po osobi (npr. 30) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 12. Omogućiti svim rankovima sve spawnere (Spawnere iz /warp premium premjestiti u /warp shop, Razlog: Samo postojanje headhunter plugina) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Imam još puno prijedloga, ali bojim se da polako postajem dosadan Molim vas izrazite vaše stručno mišljenje u komentarima.
  13. Mentalist

    Shulker box ?

    Ideja je dobra, ali ne ostvariva steta, zatvorite temu
  14. Mentalist

    Shulker box ?

    Razmisljao sam da se Shulker boxevi ubace u shop na primjer. Mislim... nije da zahtjevam ovo, cisto dajem prijedlog kako malo poboljsati ukupni gameplay igrice
  15. Mentalist

    Shulker box ?

    Zasto bi morao biti koristan za pvp? Koristan je za puno stvari, a to sto ih ne znas pametno koristit ide samo tebi na stetu A to sto ga netko moze uzet... hahahah pa realno bilo koji drugi chest se moze raidati. Shulker box tu nece puno promijeniti, ali nekad su sitnice određenim igracima velika stvar. =>> Npr. kao kada se uvela mogucnost stackanja za water ili lava bucket. Takve sitnice nisu "game changer", ali pomazu puno u određenim situacijama.
×
×
  • Create New...