Jump to content

Geki

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Positive reputation

About Geki

  • Rank
    Newbee

Recent Profile Visitors

1,052 profile views
  1. Geki

    0 tik farme

    Test za 1.14.4 u Single Player, kao sto Rece Prca991 radi bez probema jedino sto pravi problem je pustanje u rad iste farme na KGB SkyBlock serveru. https://streamable.com/6hfjl Mozda postoji neka razlika izmedju SP i MP za koju ne znamo kada je u pitanju takav tip farme i ako postoji bilo bi lepo objasniti igracima kako bi se takva greska izbegla kao i gubljenje itema zbog iste. Takodje uradio sam test i za automatsku mini farmu psenice, krompira, sargarepe i cvekle i opet se pojavljuje problem u kom nestaje blok zemlje (farmlanda) i to samo ako se usev rusi (udara) u pravcu zemlje na koju je posadjen ali ne i u pravcu nekog drugog bloka. Nisam uradio samo test za automatske farme lubenice i bundeve ali imam u planu. Da dodam da postoje jos bugova koje sam otkrio i koji imaju veze sa is levelom i promenom bioma. Nadam se da ce se problemi resiti u skorije vreme tako da igra moze da tece bez problema i kako bi se izbegle neprijatne situacije.
  2. Nisu problem ni lava ni voda vec pojedinci koji ne znaju za neki red u igri. Sto se tice /jobs ideja je dobra i dalo bi dodatnu motivaciju igracima za igru tj. unapredilo bi gameplay. Bilo bi lepo da mogu da pistoni rade i van reg. ali verujem da je tako postavljeno iz razloga kao i cd za vodu i lavu.
  3. Lepo si objasnio, kreces od nule i onda dobijas, ali ako cemo iskreno /c mozes da odradis i za 24h bez vecih problema ako poznajes mehaniku farmi i farmanja jer u sustini da bi dobio potrebne iteme za taj /c moras da farmas a i nije ti potreban veliki is za farme kao ni ogromne farme vec samo osnovno koliko da to predjes. Drugo, kad zavrsis /c nisi presao skyblock vec nastavljas da igras i za sta igras, pa da bi pobedio, a kako pobedjujes, pa usao si u top. Dakle, /baltop i /is top ne mozes da predjes za 24h to je konstanto takmicenje a svaki srv na kgb se svodi na takmicenje a ne na neku besciljnu igru. Na creative je takmicenje ko je bolji gradjevinac, na kit pvp samo ti je receno, faction i prison su ti ekonomija i pvp, a u survival i skyblock su ti gradjevine i ekonomija. Sve ostalo su ti plugini i modovi koji olaksavaju ili otezavaju igru zavisno od srv u sta spada i /c. Tako da /c je sredstvo a /baltop i /is top su cilj. Sto se tice blokova logicno je da blok za farmanje (dirt=200$) bude skup ali blok za izgradnju/dekoraciju (brick=250$) vec nije, osim ako taj brick ne dize najvise is lvl onda mi je razumljivo. Ideja da se doda jos /c je dobra kao i ideja da se na neke /c uklone ogranicenja jer primera radi /c sa Seedbank ima ogranicenje na 100 a ja mozda nemam u planu da taj dirt korisitim samo za farme vec i za dekoraciju is koji nije mali imajuci u vidu da je is 100x100x25X (nisam upoznat sa tacnom visinom is) blokova. Sto se mene tice tako ja igram na skyblok kao sto ti imas svoj nacin na koji igras na skyblok.
  4. Geki

    Par predloga

    /c sluzi kako bi stigao do /baltop i /is top, tako da je /c sredstvo a ne poenta, ako cemo realno. Sto se tice novih /c, prevoda kao i ogranicenja ideja je lepa, svidja mi se. Jedino sto bih kao zamerku naveo jesu cene dekorativnih blokova (Smoth Stone, Cobblestone, Nether Brick, Sandstone...) i cene blokova koji sluze za farmanje (Dirt, Sand, Soul Sand...) tu bi trebalo uvesti izmene po mom misljenju jer jedno je nesto sto ti pomaze da stignes na odredjenu poziciju a drugo je da pokazes umece gradnje (farmi, pomocnih zgrada, dekoracije, detalja...) ,znaci balans cena bi trebalo biti bolji.
  5. To pravilo bi trebalo da vazi samo za farmu seljaka. Za Iron farmu to ne bi trebalo da predstavlja problem. Opet, mozda gresim. Jel' ti radila pre nego sto si postavio platformu iznad farme? Ako jeste samo zameni blokove iznad farme staklom i problem resen.
×
×
  • Create New...